Een uitdagende, afwisselende functie met veel ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid!
Als Senior Adviseur openbare ruimte maak jij onze leefomgeving iedere dag een beetje fijner en mooier.
Je adviseert onze opdrachtgevers op het gebied van het inrichten en beheren van de openbare ruimte. Wij hebben veel kennis in huis en dit dragen wij graag over aan talenten. Je hebt ruimte kennis van onze diensten en ervaring met de toepassingsmogelijkheden ervan. Daarnaast kan je dit in een adviesgesprek goed overbrengen.
Je werk ideeën uit tot technische oplossingen, die je vervolgens zelfstandig of in teamverband verder uitwerkt in bijvoorbeeld een ontwerp en een RAW-bestek. Met jouw kennis en ervaring help je onze junior en medior adviseurs naar een hoger niveau te groeien.
Daarnaast zie je het als een uitdaging om een actieve bijdrage te leveren aan de groei en ontwikkeling van ons bedrijf.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Uitvoeren van inventarisaties;
- Coördineren van onderzoeken;
- Opstellen van ontwerp- en bestektekeningen;
- Opstellen van adviesrapporten en RAW-bestekken;
- Verzorgen en begeleiden van aanbestedingstrajecten;
- Communicatie met opdrachtgevers, leveranciers en onderaannemers.
Wie zoeken wij?
Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO/HBO opleiding in Civiele Techniek, Land- en Watermanagement of Tuin- en Landschapsinrichting. Je hebt een sterkte interesse in onze leefomgeving, bent praktisch en flexibel ingesteld. Daarnaast heb je minimaal 10 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie en breng je (bij voorkeur) een zakelijk netwerk met je mee.
Van de Senior Adviseur openbare ruimte verwachten wij:
- Ervaring met Autocad, NLCS en MS Office;
- Ervaring met het opstellen van RAW-bestekken;
- Kwaliteit- en resultaatsgericht;
- Goede communicatieve vaardigheden.
Wat bieden wij?
Een uitdagende, afwisselende functie met veel ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid in een groeiende onderneming. Je komt terecht in een inspirerende omgeving met ruimte voor creativiteit en innovatie. Wij investeren in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Collegialiteit en een prettige werksfeer staan bij ons hoog in het vaandel.
Wij bieden een marktconform salaris, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder flexibele werktijden, mogelijkheid tot thuiswerken en 35 verlofdagen op basis van een 40-urige werkweek), een goede balans tussen werk en privé, een laptop en een telefoon van de zaak.
Meer informatie en solliciteren:
Heb je interesse of wil je meer weten over de inhoud van de functie dan kun je contact opnemen met Sander Bekker, bereikbaar op 06 – 12 06 00 02, of bel ons kantoor op 0316 – 820 300.
Ben je enthousiast geworden over deze functie? Wacht dan niet langer en stuur je motivatie en CV naar info@corvus-infra.nl. Wij nodigen je dan graag uit voor een kop koffie om kennis te maken!